torsdag 7 oktober 2010

Vilket fynd!


I går läste jag på någon blogg, tyvärr kommer jag inte ihåg vilken,
att det fanns fina, billiga zinkbord på Netto.
Jag var tvungen att kika in på "mitt" Netto i dag
för att se om jag kunde hitta det där.
Och - jajamän - där låg det
ett par kartonger!



Det ska ju stå ute i trädgården såklart,
men nu är det mörkt ute
och jag var ju bara tvungen
att ställa och hänga dit lite krafs på bordet
för att testa hur det skulle se ut...

Pris?
129 kronor!
Tack för det!



(Förresten: Gissa vems sida av sängen som syns här?
Med en full tidningskorg och två tidningshögar
nedanför sängen? Inte så svårt, kanske...)



3 kommentarer:

  1. Åh, tack för tipset. Ska genast skynda mig dit. Hoppas, hoppas att det finns några kvar!

    /Helena exgranne

    SvaraRadera
  2. Hej Helena! Nå, hur gick det!?! I går fanns det i allafall två kartonger kvar. Hoppas att du knep en! Värd varenda krona, tyckte jag!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  3. Jag for runt med kundvagn med något vilt i blicken och hittade sedan en (1) kartong som jag snodde åt mig snabbt som ögat. Hittade även en jordglob som min geografiintresserade 6-åring blev glad över. Netto kan man göra fynd på. (Köpte två stora olivträd där i våras för 129 kr/st).

    Nu ska jag bara fundera ut vart jag ska ställa bordet...

    Trevlig helg!

    /Helena

    SvaraRadera