onsdag 25 maj 2016

Blå kuddar i däckstolarna


Burr, så kallt det blev i dag -
men jag var ändå tvungen att gå ut en sväng
för att testa mina nya kuddar som kom från Indiska i dag!
Ville ha två blåa till däckstolarna -
och jag tycker att det blev fint!


Här har vi kvällssol
(ja - inte just i kväll då...)
och däckstolarna är ju fina,
men i ärlighetens namn inte supersköna.
så det blir bra med en mjuk kudde i ryggen!


Indiska hade 25 % på heminredning i helgen,
så då passade jag på att beställa.


Bukettapeln i bakgrunden har börjat blomma så fint,
så jag hoppas att kylan inte blir långvarig
så att jag får gå ut och provsitta
och njuta av blomningen!

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Så underbart fint hos dig och blått passar verkligen ööööverallt..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Fina kuddar, vacker blå färg, sommarfärg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Kuddarna är jättefina! Jag har fingrat på de förut men nu blev jag påmind igen. Och det fanns precis två kvar på "min Indiska" tänkte ha de som extrakuddar i hammocken. Där jag hoppas på att få tillbringa någon liten stund i sommar Så fint med blått och vitt. Vilket flax med skifferplattorna! Tycker de är så fina. Vi har både hemma och i stugan. Ser naturligt ut.
    Kram Annika

    SvaraRadera