fredag 14 augusti 2020

Solrosfältet


Vem vill inte gå genom ett solrosfält i kvällssolen?


Det fick jag göra i går kväll,
och det var faktiskt lite drömlikt...


Och när jag hittar ögonblick 
som jag på något sätt vill hålla kvar....


...så blir det många foton!


Alltså, det finns så mycket vackert...


...runt omkring oss!


På det här solrosfältet var det självplock.


Hundra kronor för 20 solrosor.


Men alltså, jag skulle kunna betala...


...hundra kronor bara för att gå runt det här fältet!


Vi hade hunden Sigge med oss
så det blev en fin kvällspromenad!


Sjön låg alldeles spegelblank.


Tjugo solrosor -
det var knappt så jag kunde nå runt 
att hålla buketten!


Ja, alltså - jag är ledsen...


...men det blev lite solros-spam...










Men nu ger jag mig! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar