måndag 14 september 2020

Nora Trädgård



Redan vid entrén såg jag 
att detta skulle vara en trädgårdshandel i min smak!


Och väl innanför planket
kunde jag konstatera att det verkligen var så!


Nora Trädgård var ett fantastiskt ställe!


Jag har följt Nora Trädgård ett tag på Instagram och Facebook.


Och jag blev inte besviken när jag besökte stället IRL.

Växter och trädgårdsprylar helt i min smak!


Fin krans och fin färg på skåpet!


Här fanns också en Food-Truck
om man ville äta eller fika.


Läcker Food-Truck!


Fina tunnor och kastanjstaket!


Fräscha växter och fint sortiment!


Det var välfyllt och välordnat!


Jag låter bilderna tala för sig själva!
Här kommer en bildkavalkad:














Ja, så det får bli Dagens Tips från mig!

Nora Trädgård utanför Vagnhärad


Finns både på Facebook och Instagram
och är väl värt ett besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar