söndag 26 augusti 2012

Hipp Hipp Hurra!!!




Fin som en Prinsessa
var svägerskan M i dag när vi firade hennes 40-årsdag!

En fantastiskt god buffé intogs,
och sedan blev det kalas-fika för både Mamman som fyllde 40,
och Dottern som blivit 6 år.



(Och andra svägerskan E-K fotade minst lika flitigt som jag...
Vi skrattade åt varandra som ser allt fint
som presumtiva objekt att fota...:-)


Vi lämnade över ett stort rosa paket!



Tusen Tack för en trevlig dag,
och återigen 
Grattis på 40-årsdagen Kära M!


Och eftersom H jobbade i dag
och inte kunde följa med på kalas,
så var det jag som körde hem genom sensommarkvällen.


(Och jag som har så svårt att hitta vägen från A till B
är väldigt stolt över att jag lyckades
ta mig ut ur Stockholm 
och hem igen...:-)

4 kommentarer:

  1. Då har vi båda varit på 40 års kalas i helgen :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket - jag kände mig så firad idag!/M

    SvaraRadera
  3. Det är roligt med kalas och så mycket godsaker jag ser på dina fina bilder!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt kalas!!
    Jag har läst i kapp hos dig nu, såg att jag missat en del:). Jag har svårt att hinna med vardagen.
    Ha en fin vecka.
    Kram Maria

    SvaraRadera