söndag 7 december 2014

Fin konsert



Andra advent
firades på ett underbart sätt.
Nämligen i en konserthall med finaste Sarah Dawn Finer.
Denna fantastiska sångerska,
som jag lyssnat på live flera gånger tidigare,
levererade som vanligt!

På scenen fanns också fem begåvade musiker
som man bara njöt av att se och höra på.
skickliga!


Varje gång jag är på ett bra framträdande
så påminns jag om hur viktigt sånt här är för mig!
En timme och fyrtiofem minuters njutning!
Väl värt pengarna och ett fint sätt
att fira andra advent på.

Hoppas er söndag också varit bra!

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Men ååå det där lät hur mysigt som helst. Vår konsert var ganska kall..det är ju betydligt skönare att få sitta inne i värmen..;)
    Jag håller med..den kvinnan har en röst som får håret att resa sig...sååå bra!
    Kram Katarina

    SvaraRadera