lördag 31 oktober 2015

Inspirations-besök


Javisst:
Här sitter jag och ser ganska nöjd ut.
Nöjd över att jag lyckades slinka in på Zetas även denna gång.
Resten av familjen gick i andra affärer medan
jag och V tog en liten avstickare hit.


Inte nödvändigtvis för att handla så mycket,
utan mer bara för att får inspiration
och att njuta av allt vackert.

Och så klart var jag tvungen att titta in på kund-toan...


...bara för att se vad de hade för blommor
i buketten i dag!


Läcker toa det där... 


...och säkert flitigt fotograferad! :-)


Ute var det så fina färger.


Tänk - jag har börjat se det vackra med hösten nu!


Och inne i butiken var det som vanligt snyggt
med allt det svarta och gröna.


Gillade verkligen de här växtplanscherna!


Det var lökrea, men tyvärr är jag ju så lat med lökar
att jag inte orkar köpa fler lökar i år...


En flaska krukfärg och en fin glaskupa att ha ljus i
blev i alla fall inköpta.


Och så fick jag med mig lite inspiration i bagaget.

Som alltid när jag besöker Zetas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar