onsdag 1 juni 2016

Rådjursproblem?



Inlägget är gjort i samarbete med Rådjursshopen.se

Tulpantiden går mot sitt slut.
Och i år har jag verkligen kunnat njuta av mina tulpaner!
Utan att de skymts av hönsnät...


Vanligtvis brukar jag nämligen få stängsla in rabatterna
för att skydda tulpanerna från rådjuren,


men i år har jag testat ett medel som faktiskt har fungerat!


Det heter Trico Garden.
En gång i månaden har jag sprayat på lite
av medlet, som ska spädas med tre fjärdedelar vatten.
Och faktiskt - inget rådjursbesök i trädgården!



Såg ni Victoria Skoglund i nyhetsmorgon i lördags?
Hon rekommenderade också Trico Garden,
men hon hade hört att det var slutsålt
på många ställen i Sverige!


Är ni sugna på att testa
så har jag då ett tips till er:
Rådjursshopen.se finns Sveriges största sortiment
av rådjursmedel, bland annat Trico Garden,


men också andra syntetiskt medel, bl.a ett
som doftar rävurin  som ska
avskräcka från rådjursbesök!

Det ska jag testa
när min Trico Garden-flaska tagit slut!


Och visst är det tråkigt att tulpanerna börjar ge sig,
men jag har i alla fall fått ha dem i fred i år!

Så jag rekommenderar verkligen detta!


Har du problem med rådjur
så tipsar jag om att gå in här och beställa
en flaska du också!

(Just nu till nedsatt pris!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar