torsdag 12 juli 2018

Paradisverkstan



Innan vi tog Ölandsbron över till fastlandet igen,
passade vi på att titta in på Paradisverkstan.



Det var säkert 20 år sedan vi var där sist,
men det var minst lika fint där nu som då.


Jag köpte mig en så här ljusstake
med ett randigt fat.
Det passade jättebra på köksbordet!


Vackert både inne och ute!


Det finns mycket fint där som jag vill ha!




Efter besöket så lämnade vi ön för den här gången.


Ett mycket trevligt besök, måste jag säga!


Och det är ju inte så långt dit...


...så vem vet
om det blir ett besök på Öland
snart igen!

4 kommentarer:

  1. Åh, där fanns mycket fint! Kan faktiskt tänka mig en och annan sak därifrån som vore fint att ha här hemma! :-)
    Kram Heidi

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fina bilder från Öland. Jag älskar verkligen Paradisverkstaden. Kan inte låta bli att köpa massa grejer när jag är där - som tur är blir det inte allt för ofta.
    Tack för en trevlig blogg, förresten. Jättekul att läsa om era utflykter med husvagnen. Vi är själv nyblivna husvagnsägare och har verkligen fått upp ögonen för allt det här med camping och husvagnsliv. Men vi känner oss ännu ganska gröna:-)
    /Husvagnsprinsessan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Husvagnsprinsessan!
      Ja, vi är som sagt inne i tredje perioden som husvagnsägare nu. Först innan barnen, sedan under småbarnsåren och nu - när barnen blivit vuxna. Lycka till med er husvagn och hoppas ni kommer att trivas!

      Kram // AH

      Radera