söndag 17 juni 2012

På slottet!


Vid en vik av Östersjön,
mellan Nyköping och Oxelösund
ligger Stjärnholms slott.

I går blev jag och mina syskon med familjer
bjudna på mat där av mamma
som fyller 70 år i veckan!


Fin miljö och god mat!



(Ja, jag fotar mig själv i en spegel,
eftersom det för det mesta
är jag som går omkring och bär på kameran...:-)


Efter den goda maten
gick vi runt och tittade lite i slottet.
Fina inomhusmiljöer
och en stor skulpturpark fanns där.



Jag och mina tre killar!


Jag tog en massa kort på mamma också,
men är det inte typiskt att inget av dem blev bra...
Men trots oskärpan i bilden så...


Tack mamma för en fin dag!

Kram!

1 kommentar:

  1. Så perfekt att umgås i vacker miljö och äta gott utan att behöva stå med allt jobbet själv.
    Kul också att se dig med alla dina fina killar!
    Kram

    SvaraRadera