onsdag 29 juli 2020

Spontan åktur


 Åh, vilken härlig spontan båttur vi gjorde i måndagskväll!


 Det var våra grannar sedan 20 år tillbaka -
Jimmy och Camilla - som bjöd med oss en sväng ut på sjön.

Kvällen var underbart fin
och vi åkte från Forssjösjön vidare till Djulösjön.


Jimmy och Håkan hade riktiga Skipper-pipor!


Är man Skeppare så är man!
Haha - de där två tillsammans...


Vi stannade på sjön och tog en fika. 


Så härligt med en spontan båttur!


Vid halv 10-tiden började solen gå ned...


Åh, ljuvliga sommar!

Vi återvände hem till byn.
Vilken förmån att få bo nära en sjö!


Och vilken förmån att få ha trevliga grannar!


Tack för det!


PS: Alltså - nya Blogger! GRRRR!
Jag kan inte med den ännu! Bilderna vägrar att centreras som jag vill.
I förhandsgranskningen ser det bra ut,
men när det publicerats ligger bilderna fel.
Tycker nya versionen är krånglig.
Kanske vänjer jag mig så småningom,
men tills jag har lärt mig så blir det lite konstigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar