söndag 11 december 2011

En bra mix


En bra helg är oftast en mix av allt.
Lite julbord med jobbet.
Lite bio med H och V.
(Simon och Ekarna.
Jag har läst alla Marianne Fredrikssons böcker
och det var intressant att se filmen.
Vi gillade den!)
Lite städning.
(Hann i alla fall nedervåningen...)
Lite fika med tända ljus och mycket prat
hemma hos mina föräldrar.



Lite julpyntat blev det också.
Undan för undan tas det fram lite julsaker.
(Var ute och hämtade lite enris i morse till struten.)

Men nu är det söndagskväll och det är dags för 
Lite förberedelser inför veckan.

Ha det bra!

5 kommentarer:

  1. En vacker strut med enris!
    Så fin du var när du gick på julbord, du är vacker!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Men så vackert, enkelt och vackert! Den idén måste jag komma ihåg och stjäla rakt av :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogg du har! Kul att hitta hit.
    Fin strut du gjort, jag gillar verkligen strutar. Snyggt med enriset i.
    Ha det gott!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Bråda tider för dig kan jag tro just denna dagen.
    Vi har vårt firande utomhus och det brukar bli så gulligt med alla små barnaröster.
    Det har lovats ösregn hela dagen bara och det oroar en anings.

    Dags att ila - ha en fin Luciadag!
    Kram //Monica

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilka fina strutar...blir sugen på att göra lite julpyssel nu!

    TUSEN tack för de fina orden!!!!

    Och vilken bra helg du verkar ha haft...Jag ska också se filmen (Simon och Ekarna) denna veckan...

    Ha det fint!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera