tisdag 28 augusti 2018

The Steam Hotel 3


Vet ni - just den här bilden från helgen
 tycker jag så mycket om!
Och vet ni varför?
Jo, för att jag kände mig precis så här glad och lycklig!

Vi har alla våra sorger och bekymmer,
men att någon gång ibland bara få känna sig helt fri
från saker som tynger - visst är det härligt
och någonting att vara tacksam över!

Framåt kvällen gjorde vi oss i ordning och bytte om
och åkte sedan upp till våning 18 för en drink innan middagen.


Så mysigt och fint även här!


Jag gillar verkligen färgerna och materialen.


Baileys med is tog jag.

När drack man det senast...?
Vilken skön nostalgi!


Min H och jag.
Alltså - att man kan känna lika mycket för en människa
efter 31 år tillsammans.

Jag är lyckligt lottad...


Jag har haft flera såna här stunder den här sommaren.
Stunder fulla av lycka.
Och jag är så tacksam för de stunderna.

Ja, det är nog som sagt därför
som jag blir glad när jag ser de här fotona...





Även här i baren var personalen extremt trevlig.
Överlag blev vi behandlade som viktiga gäster!
Man kände sig verkligen uppskattad och sedd.
Fint betyg till Steams personal, alltså!


Vi hade en sen sittning i restaurang Chamberlin
och när klockan var halv nio var vi jättehungriga!


Hissen (fin, förstås) tog oss ner till restaurangen...

Hänger ni med till nästa inlägg...?

1 kommentar: