onsdag 15 december 2010

På andra sidan sjön


Hej!
Jag har precis varit i slalombacken och lämnat av
mina yngsta killar! Lyxigt värre har vi en slalombacke
tvärs över sjön där vi bor, och på onsdagar är det kvällsåkning.

För första året är de så stora att de kan vara i backen själva,
men lite ängsligt är det allt att lämna dem där...

Nu hade jag tänkt lägga in bilder på vad jag själv gör medans
småkillarna åker skidor, men plötsligt står det "avvisad av servern"
på alla bilder jag försöker ladda upp.

Så ni får hålla till godo med en suddig iphone-kvällsbild,
och så får jag väl visa mina försök att "möbla"
i nya rummet en annan gång!
(om jag får ordning på uppladdningen...)

1 kommentar:

  1. Riktigt lyxigt med skidåkning bakom knuten. Förra julen firade vi i Lindvallen - det var riktigt härligt men en bit att ta sig för oss. Skidåkning är en lyxvara här nere.
    Vår julgransfot (som när jag gått och sneglat på länge) kommer från Design House Stockholm. Du hittar den på deras hemsida under "övrigt"!
    Hoppas killarna haft en rolig kväll i backen!
    Kram till dig

    SvaraRadera