onsdag 26 januari 2011

Vintern är slut!


Vintern har rasat ut här på bloggen.
Våren är här!

I allafall i den nya headern.
Och jag måste avslöja att jag får hjälp av min 15-åring att fixa sånt.
Jag väljer ut vilka foton jag vill ha,
och så sätter han ihop dem.
Hmmmm....borde lära mig att göra sånt själv.
Det är ju bara det att han gör det så mycket snabbare än jag...
(Och så blir jag på så dåligt humör när jag inte fattar på en gång - Haha!)


(Pärlhyacinter framför en spegel ger dubbelt så mycket njutning!)

I dag tog H en dag ledigt för att äntligen
sätta igen öppningen i väggen i vårt blivande sovrum.
Så nu ska det "bara" spacklas och sättas lister
på den väggen, innan det är dags för målning och tapetsering.

Ni lär få se bilder när det är klart... :-)

Kram

(Jag ser nu att fotona i mitten på headern ska byta plats med varandra!
Får alltså be sonen om ytterligare en tjänst i morgon...)

4 kommentarer:

  1. Vintern slut och här som det är så kallt tänkte jag! Men man får ju vårkänslor när man ser din fina header, gott att få hjälp av barnen, min dotter vill hjälpa mig med kameran men jag måste nog köpa en ny.
    Ha det fint i väntan på våren där ute!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vackert med pärlhyacinter. Känns genast lite "vårigt"
    Tror jag ska köpa några till helgen!
    Ha det gott. Kram.

    SvaraRadera
  3. Mmmmmmm, ljuvliga pärlhyacinter. Smart att sätta dom framför spegeln och på så sätt få dubbelt så många.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på headern, man får allt lite vårkänslor.
    Här hemma ropar jag på maken så fort det krånglar sig på datorn.
    Mina bildcollage fixar jag ihop på picnik.com. Det har en bloggkompis lärt mig och jag skrev noga ner hur man skulle göra och nu börjar jag bli en riktig fena på det (om jag får säga det själv, hi,hi)
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera