tisdag 1 februari 2011

Kors i taket!


Ja, det kan man verkligen säga,
för här sitter jag nyduschad och nytränad!!!
Det var inte i går, om man säger så.
Vi snackar armhävningar, situps och knäböj med skivstång.
Och vi snackar förmodligen rejäl träningsvärk i morgon...

Duktiga Lisa på jobbet har börjat köra personalgympa,
och då är det bara att hänga på.
Jag menar, när det börjar kännas som om baken hänger nedåt knävecken,
då går det inte att blunda för fakta längre:
Jag är sjukt otränad!
Inte bra, inte bra...

Så, Lisa, om du läser det här.
Acceptera inga undanflykter från mig för att slippa träningen! :)


Vilken vanemänniska man är!
Jag hade slut på parfym och gick ner på Åhléns för att köpa ny.
Kunde ju kanske vara kul att förnya sig,
men varje gång jag har försökt så har jag alltid återvänt till denna:
Britney Spears
Så det slutade med att jag kom hem med den gamla vanliga.
(Jag bara varvar mellan den blå och den rosa.
Guuud, vad jag varierar mig!)

Och jag antar att det är typ lika tabu att ha Brittans parfym som sin favorit
som att erkänna att man föredrar prinskorvarna framför sillen
på smörgåsbordet.

Jag erkänner mig skyldig till båda.

1 kommentar:

  1. Icke att du behöver skämmas!
    Korv är gott, och parfymen luktar jättegott.

    Kram på dig - från hon som inte skäms för att hon tycker om Carola(när hon sjunger bara)

    SvaraRadera