söndag 23 september 2018

Cava-kväll med tjejerna!



I fredags hade jag en liten tjejfest här hemma!


Jag hade bjudit in några kollegor på en cava-kväll!


Jag bjöd på en fisk- och skaldjursgryta, som blev jättegod,
och så genomgående cava hela kvällen!


Titta vilken underbar bukett de hade med sig!

Den kommer från den fantastiska butiken
I min lilla värld av blommor,
som jag bloggade om i våras.




Träffen blev jättetrevlig och kvällen blev lång!


Och det här är Ulrika, som är anledningen till att jag bjöd in till Cava-kväll!
Vi var nämligen hos i hennes växthus för ett år sedan
och då sa jag att jag ville bjuda tillbaka
i mitt växthus nästa gång!
Äntligen blev det av!



Haha - det ser ut som att vi är så allvarliga hela tiden,
men jag lovar - det var mycket skratt...


Vi började med ett glas cava ute i växthuset...


...och sedan gick vi in och åt.


Vi blev sittandes till klockan 2 på natten
och det är väldigt sent för att vara jag en fredagskväll!



Lite seg var man allt dagen därpå
men det var det värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar