måndag 1 augusti 2011

Rost


Jag gillar det här hörnet i mitt växthus.
Det har råkat bli ett rostigt hörn.
Och så chokladblomman,
som blommar och blommar och blommar...


I går fick jag följa med V på bio. 

(Man är ju glad över att få följa med ibland,
så att man håller sig lite uppdaterad genom barnen...:-)

Vi såg den sista Harry Potter-filmen,
och jag tycker faktiskt att den var riktigt bra.
En del scener var ju riktigt mäktiga i 3D.

(Sen fick jag  ju känna mig last-gammal ibland,
när ljudet var så högt att jag fick hålla för öronen emellanåt...
Men man kanske får extra känsliga öron med åldern...:-)


Nu måste jag ut och fortsätta njuta av den här härliga måndagen.
Äntligen lite sommar-feeling igen!
Varmt och skönt!

Hoppas ni också har en skön måndag!

5 kommentarer:

  1. Men vad fint du har det. Älskar kvinnofiguren, är det Venus?, i en rostig variant. Chokladblomman är ett måste nästa år.
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  2. Super härlig hörna med rost....
    Haha låter som när jag är på bio, förstår inte varför det ska vara så högt, jag vill jätte gärna komma iväg och se den sista delen man har inte hunnit än.

    JA nu är det sommar feeling igen och jag har legat i solenhela dagen, toppen.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Som jag satt i måndagskväll och klurade på hur jag skulle lyckas få iväg ett svar till dig och till slut gav jag upp, Anders ryckte t.o.m ut men vi kunde inte få till det och trodde att det inte gick men tydligen kom det iväg något ändå...

    Det jag ville säga är att din rostiga hörna är jättefin. Snyggt när man placerar ihop flera saker som du gjort.
    Harry Potter har vi fortfarande inte kommit iväg på men det kommer - frågan är 3D eller vanlig?
    Du verkar kunna rekommendera 3D, jag är själv lite sugen på att se den men det är väl bäst att Gustav får välja och inte jag... hi, hi!

    Både i går och i dag har vi också fått känna av riktigt härliga sommardagar precis så som man tänker att det skall vara. Så med ny färg på näsan efter en skön stranddag önskar jag dig en skön onsdagkväll uppe hos dig!

    Kramar Monica

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det! Gillar rost precis som du, det är snyggt mot det gröna växterna. Camilla :)

    SvaraRadera