tisdag 22 mars 2011

Nya tapeter


Hallå hallå!
Kolla vilken snygg tapet vi har köpt!
Ska sitta som fondtapet bakom sänggaveln i sovrummet. 
(Orden "sovrummet" och "tapet" är klickbara.)

Ni kanske minns hur jag funderade på om vi skulle ha en likadan
tapet som i förra sovrummet eller inte?
Nu blir det den här i stället, och jag hoppas att det kommer att bli fint!



Tapeten heter English Rose
och den ser lite ut som en botanisk 1700-talsskiss.

Jag lovar bilder senare när vi får tid att tapetsera.
Vad tror ni...?

5 kommentarer:

  1. Det tror jag blir helt underbart och perfekt i ett sovrum.
    Skall bli spännande att se den uppe.

    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Superfin!!
    Jag gillar tapeter och fondväggar! Just nu är jag inne på att jag vill ha en fototapet, det finns så många coola. Ska bara komma på var jag ska ha den och hur den ska se ut:))

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
    Klicka här för att anmäla dig:
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_22.html

    SvaraRadera
  4. Den kommer absolut bli jättefin...ska blir kul att få se den sen!
    kram/tina

    SvaraRadera
  5. Lovely!!!
    Kommer bli underbar.
    Jag har så himla svårt att hitta tapeter som jag gillar - men den där skulle jag verkligen kunna tänka mig!!!
    Inköpt var?
    Kram

    SvaraRadera