måndag 9 augusti 2010

Den bästa versionen


Den långa ledigheten går obarmhärtigt mot sitt slut och jag kan inte låta bli att känna mig lite sorgsen. Nog är det mycket lättare att vara Den Bästa Versionen av sig själv när man känner att dagarna fylls av Liv istället för att Livet fylls av dagar som staplas på varandra, vilket lätt kan bli känslan när ekorrhjulet börjar snurra. Det finns ju så mycket som jag vill ska rymmas i mitt liv och min vardag men det är så lätt hänt att det jag mår allra bäst av kommer i sista hand. Visst borde man bli bättre på att prioritera sådant som ger energi och njutning istället för att alltid låta måstena gå före. Jag måste tamejtusan planera in lite roligheter framöver! Vem vet, kanske är det den här hösten som jag ska åka till London?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar