lördag 26 augusti 2017

Höghöjdsbana!


Jobbet är i gång efter semestern
och förra veckan hade vi en liten kickoff!

Arbetslagen hade vart och ett fått bestämma 
vad man ville ägna eftermiddagen åt.
Mitt arbetslag drog i väg
till Sörsjöns äventyrsbara!


Ja, det är alltså såna där höghöjdsbanor
som man ska klättra i...


Haha - visst är kollegorna söta i sina hjälmar...?


Först instruktion om hur man sätter på sig säkerhetsgrejorna.

Bara en sån sak...


Sedan en låg träningsbana
för att visa att man fattat hur man ska göra...


Ehh...hur snygg...?


Ja.
Och så var det bara att ge sig i kast med banorna då!


Många var modiga och klättrade genast upp
i första bästa bana!

Andra (läs jag) gick lite avvaktande runt och 
studerade banorna från marken ett bra tag
innan jag tog mod till mig...


Klättra i nät var lite klurigt...


Och hur gör man när det fattas brädor i spången...?


Åka elefant?
Nja, det var nog svårare som vuxen
än vad det är för barnen...


Åhej åhå...


En kul eftermiddag var det!

Och jag, som inte vågade åka zipline över sjön,
kan nog tänka mig att komma tillbaka
och testa det nu när jag har fått fundera ett tag...


Ja, haha, jag är ju inte känd för att göra förhastade saker.

Men nästa gång så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar