lördag 20 april 2019

En underbar present!


Jag har en alldeles ny planteringshörna på gång!
Och faktum är att jag fått den i present!

Det är något som jag har pratat om ibland - en planteringshörna -
och i går när H var ute i garaget började han plötsligt pyssla med något.
Rätt var det var kom han ut och började mäta och såga till brädor.


Han hade lite järnskrot liggandes också.
Det började han kapa till och svetsa ihop.
Han har filat lite på det för att få en ruff look.
Detta ska få rosta, är tanken.


Jag var borta i ett par timmar
för att hälsa på mamma som ligger på sjukhus.
Och när jag kom hem stod detta på garageuppfarten:


Det blev ett planteringsbord till mig!
Jag fyller år i morgon
och det var en födelsedagspresent!



Det blev alldeles perfekt!
Jättejättefint och precis som jag ville ha det!
Han svartbetsade plankorna.

Och i dag köpte han lite redskap
som han hängde upp på sidan av bordet.


Behöver jag säga att jag är nöjd?
Med både mitt planteringsbord och med min man!?!



Tack, tack, tack H!

Du är helt fantastisk på det där med presenter!

1 kommentar:

  1. Superfint och vilken fin present! Hoppas din mamma kryar på sig snabbt och grattis i förskott.
    Kram Annika

    SvaraRadera