måndag 27 december 2010

Rundar av


Sprickfärdiga av Jansson och prinskorv rundade vi av julfirandet
med lite Ris a´la  Malta i Bromma i går.
H och jag jämförde varandras magar när vi kom hem
och - ja, av ren självbevarelsedrift kommer jag inte
att ställa mig på vågen den närmaste veckan...


Med mig hem från Stockholm hade jag ett helt skafferi
av delikatesser som jag fått av mina kära svägerskor och bröder.
Kolla vilka fina presenter!
Underbart!


Tack snälla M och E-K.
Ni vet att jag verklligen uppskattar sån´t här!

Idag har vi gjort något riktigt roligt...
...som jag berättar om en annan gång!

I morgon, kanske!
(Vilken cliffhanger, va´...?)

Kram

1 kommentar:

  1. Hi hii Ja du....skinkan blir inte mindre....den blir allt större vid jul ;)
    Trevlig kväll!
    Kram Erika

    SvaraRadera