torsdag 13 september 2012

Stövlar


Torsdagskväll -
det är ju näst intill lika bra som fredag!

Underbart att helgen är nära.
Jag längtar efter att...
...städa upp lite här hemma.
Ibland hinner jag inte riktigt med i veckorna.



Äpple-karten på hjärtbågen har bytts ut till nypon.

Det är förunderligt varmt ute fortfarande.
Varmt och grönt, fast ändå höstigt.
På morgnarna tycker jag 
att stövlar på fötterna är en bra idé
  (6 grader i morse,
och jag ääälskar stövlar! :-),
men frampå eftermiddagen känns den idén inte fullt lika lysande.
(riktig sensommar-värme här i några dagar nu!)

I morgon har jag dock hört att det ska bli ruskväder,
så då kan ju stövlar vara på sin plats heeela dagen!
(Det gäller att hitta det positiva med allt! :-)

3 kommentarer:

  1. Jag älskar ditt hjärta, måste sno idén och göra något liknande :-) Hoppas det är okej!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Idag hade jag behövt gummitstövlar, himla väder, men det hade jag inte så efter att ha sprungit runt på morgoninspektionen på jobbet är jag genomblöt och fryser. Ändå tycker jag det är lite mysigt med det här vädret, då blir det en riktig myskväll och så är det fredag!
    Ha en fin fredag med stövlar på fötterna!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tack för titten på din blogg, vad mycket vackert både i text och bild!
    (Hittade hit eftersom jag "prenumererar" på alla skoord, och du skrev ju om stövlar. Jag jobbar med skor och just nu är ju stövlar aktuellt!)
    Ha det fint i hösten!
    Soliga hälsningar från Skåne,
    Mia

    SvaraRadera