måndag 31 december 2012

En önskan


Hej Kära Vänner!

Här kommer en Nyårsblomma till er!
Jag skulle fota mig själv med stativet,
men fy - så knäppt det känns att stå och le mot kameran.
Så...det blev lite larv också... ;-)




Jag hoppas ni alla får en fin Nyårsafton!

En vän på Fb (Z) skrev ungefär så här:

2012 har inneburit både positiva
och negativa saker.
Min önskan inför 2013
är att de positiva sakerna får överväga.

Jag kan bara hålla med om den sammanfattningen
och den önskningen.
2012 var ett sorgligt år,
och jag hoppas att nästa år innebär
mer glädje och mindre "kämpa".

Och så till er alla:
Tusen tack för i år och...

En stor, stor Kram!

3 kommentarer:

  1. Så fin du är!
    Det är väl så de tär för många, ett år innehåller både positivt och negativt. Sen kan ju allt vara av olika grad och vi hoppas och önskar att 2013 blir ett år där det positiva överväger och det negativa blir lite små nätta kullar bara.

    Kram o gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Lite larv tar vi gärna på årets sista dag! Du är fin!
    Önskar dig ett riktigt fint år 2013!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Som jag känner igen mig, bakom kameran inga problem. Framför...då måste man ju larva sig, går inte att seriös. Fin du är :-) Jag hoppas du och din familj får ett underbart år, både i trädgården och utanför.
    God fortsättning!
    Kram Hélena

    SvaraRadera