fredag 11 januari 2013

Blixt-bilder


Hej på er!

Å, så skönt det känns just nu
när helgen ligger framför oss!
Ja, jag säger som jag brukar göra:
Det allra bästa med att jobba är att få känna
den sköna känslan när det blir fredag... ;-)

Jag gillar ju inte att fota med blixt,
men ibland finns det inte så mycket att välja på
om man ska lägga in dagsfärska bilder här på bloggen,
vilket jag helst vill göra.
Så i kväll blev det ett par blixt-bilder
på nyförvärvet Selma
som har bott hos oss i fem dagar nu!


Det är en lagom busig liten tjej,
och vi trivs med henne.

I morgon hoppas jag att jag kan fota lite i dagsljus.
Och berätta lite mer vad vi har gjort...

Ha en fin fredagskväll!

4 kommentarer:

  1. Vad söt hon är er lilla Selma! Är övertygad om att ni kommer att stortrivas med varandra.

    Ja, det där med blixt kan vara klurigt men jag tycker att dina bilder är jättefina. :)

    Njut nu av efterlängtade och välförtjänta lediga dagar. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Älskar fredagskänslan!! Så söt hon är din Selma, skönt att ni trivs med varann:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, vad det är mysigt med katt!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hon är allt en liten sötnos, lilla Selma :)
    Månne det blir en lille Fridolf också...fniss..
    Ha en skön helg.'
    Kram Carina

    SvaraRadera