fredag 10 oktober 2014

Min favoritbutik!


Så välkommet det är med fredag!
Jag är tröttare än tröttast
och jag kommer inte att kunna göra många knop
förrän jag har fått en lång natts sömn
som genererar lite energi.


Det blir hämtmat i kväll,
och så ska jag svänga förbi och hämta ut ett paket
som jag har skickat efter från min favoritbutik O & C.

Ser  ni betongängeln där i spegeln?


Det är en av flera saker som jag har köpt från O & C.
(Fast jag måste erkänna att jag aldrig köpt något därifrån till fullpris.
Jag passar alltid på när de ha sina outlet-erbjudanden.
Det är ju så mycket roligare när saker säljs ut
med 70 % rabatt och man känner
att man har fyndat!)


Hoppas att jag blir nöjd med det
som jag skickat efter den här gången! :-)

Hur har ni det själva?
Är ni också trötta?
Oavsett status så hoppas jag att ni får 
en riktigt skön kväll!

1 kommentar:

  1. Hoppsan vilken fin blogg jag sladdade in till...Du verkar ha en väldigt mysig trädgård! Håller på att iordningställa vår men hua vilken tid det tar och kostar pengar men attans vad kul! Tålamod måste man ha också :) svårt!
    Ha en skön fredagskväll/Marie

    SvaraRadera