onsdag 6 maj 2015

När man väntar på pizza...



Det är ju inte ofta man får för sig
att gå runt i Stadsparken
och titta på allt fint!


Men härom dagen beställde jag pizza
från pizzerian i parken och passade då på att gå runt där
medan jag väntade på att den skulle bli klar!


Det är ju faktiskt riktigt fint där!


Haha - den här statyn gick jag förbi med min äldste son
 när han var bara något år gammal.
När han fick se den nakna kvinnan sken han upp:
-"Mamma! Titta, de e mamma!!!"

Jo jo - så nu vet ni att det är jag som står staty
här i stadsparken... :-)


Ja, det blev en lagom liten promenad...


...och så var pizzan klar!

2 kommentarer:

  1. Det är inte många som får en egen staty sådär. ;)

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön stunds väntan. Vacker park och mysiga minnen är guldkorn i livet. Glad fortsättning på våren!

    SvaraRadera