tisdag 24 juli 2018

Vilket ställe! (4)


För er som följer Trip2Garden
och Håkesgård på Instagram, så känns nog det här växthuset igen.
Men å - vad roligt det var att se det i verkligheten!

Egentligen inte så mycket större än mitt eget,
men väldigt, väldigt vackert inrett.


(Min snälla H har börjat smygfota mig! Och det är ju kul
att få vara med på andra foton än de där uppställda...)


Ser ni...min favorit-gröna nyans på möbler igen!


himla mysigt att sitta här...


...bland ampeltomater och vackra möbler.


Takkronan!


Så här ser jag ut när jag är imponerad! :-)


Och inspirerad! :-)


Snyggt med en hylla där uppe!


Vackert grå färg på växthuset!


Och igen: Levande ljus!


Blommande kryddväxter i vackra ekfat.


Och utanför bara fortsatte allt det vackra...


Gamla bruksföremål och vattenfyllda kärl.


Ja. Ett växthus att verkligen njuta i.


Men. Det var inte slut på ljuvligheterna på Håkesgård.
De har även en liten stuga där de driver Bed and Breakfast.

Kommer i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar