fredag 19 november 2010

Så mycket bättre...


Underbara, underbara fredag!

Fredagar är den enda dagen i veckan
som jag hinner gå en sväng på stan
innan jag åker hem.
Jag slutar lite tidigare, och det är inte så bråttom hem.
Inga träningar som det ska stressas iväg till.
Ingen falukorv som snabbt måste stekas...
Fredagar är så mycket bättre, helt enkelt!

Har köpt lite glögg, en julros och det lilla zinkhuset på bilden.
Jo, på fredagar får man unna sig!

Att sedan komma hem och inspektera hur långt våra byggarbetare
har kommit på vårt utbygge - det är extra kul!
Idag har vi fått fönster och dubbeldörrarna på plats,
och jag är så nöjd, så nöjd!

Jag önskar er alla en superduper-skön fredagskväll!
Själv ska jag bara röja lite i köket,
och sedan inta soffläge.

Så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar