torsdag 26 april 2018

Smygfotade nördar



När jag la in fotona från minneskortet i kameran
så upptäckte jag att jag och min svägerska M
hade blivit smygfotade!

Haha - ursäkta M,
men jag tycker att de här fotona är så härligt nördiga,
så jag måste ändå lägga upp dem här!

Hon är också en "trädgårderare" och ni vet 
hur det är när sådana träffas.

Man måste visa.

"Kolla här då!"
"Men titta på den här då!"

Man kliver runt i gummistövlar
och första bästa för stora foppatofflor
och är så upptagen att man inte märker
att någon smattrar runt med en kamera...


Och man klafsar runt och pekar på små knoppar
och visualiserar visioner om kommande projekt
genom att berätta vad som ska planteras här
och grävas där och byggas...

Här är ett av vårens projekt.
Berättar mer om det en annan gång.


Det blev lite plantbyte.


Någon som känner igen sig...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar