fredag 27 maj 2011

En förevigad såg...


Go´ Fredagskväll!
(Ja, titta - jag har en liten hortensia  inomhus också...:-)


Å, jag har hittat en alldeles underbar Mors Dags-present 
till min mamma! Om den inte vore inslagen i paket 
så skulle jag fota den för att visa er...
Men jag kanske helt sonika blir tvungen att köpa en
likadan till mig själv i morgon...?
Och isåfall kan ni ju få se!
(Jag törs inte riktigt skriva vad det är,
i fall hon skulle se detta...)

Saker jag inte gillar just nu:


Att någon glömt kvar en såg på altanbordet som stod
så att det regnade på det så att vi nu har
konturerna av en såg på 
bordsskivan...

Saker jag gillar just nu:


Att det huxflux dyker upp små förgätmigej
 i gruset utanför växthuset.
Ogräs?
Inte för mig!

Ha en skön kväll!


1 kommentar:

  1. O ja, jag har en bra kväll - är sådär lagom seg efter en god middag.

    Det där sågmärket var ju förargligt. Ett sånt tillfälle när man skulle vilja vrida tillbaka tiden och bara ta sågen och lägga den på sin plats, för det är en sån enkel sak.
    Fina bilder du har i din nya header. Jag blir också sugen på att byta, mina vårbilder känns gamla nu när allting slagit ut och våren visat en helt ny sida.

    Hoppas din kväll också är skön.
    Stora kramen //Monica

    SvaraRadera