fredag 13 maj 2011

Pscht...


Hej på er!
Vi har nyss kommit hem från Norrköping
där vi varit och köpt våra Adirondack-stolar!
I morgon blir det montering.
Kul!

Äldste sonen skulle kolla på iPad 2 också,
och då passade jag på att titta på lite objektiv till kameran.
Vad kul det skulle vara att kunna ta närbilder lite närmare.
Närmare än som på bilden med Backsippan här kan jag inte
komma med objektiven jag har nu.
Men det är ju så himla dyrt 
med objektiv...


Lite irriterande att blogger har haft problem senaste dygnet
och att mitt förra inlägg och era fina kommentarer försvann...
Tråkigt!


Nu ska jag gå ner och inta fredagsdrinken som blir en...
(pscht...) Treo!
Efter att ha haft ihållande huvudvärk hela dagen så lockar
en treo mer än fredagsvinet. 
Skål,
 vad du nu än själv har i glaset! :-)

1 kommentar:

  1. Halloj! Har du provat närbildsfilter, ett sk fuskmakro för närbilder? Och man kommer billigare undan.

    http://www.cyberphoto.se/pri_filter.php?Show=Yes&ArticleIDGroup=409&sortera=&storlek=&prislistan=&onshelf=

    Trevlig helg! F-n att det ska bli sämre väder till helgen bara.

    Kram H

    SvaraRadera