söndag 29 maj 2011

Söndag i Stockholm


Hej!

I dag har vi varit i Stockholm på 8-årskalas.
Det var barnens kusiner som fyllde år.
(Även lillebror har tvillingpojkar,
precis som jag. Häftigt va´-
hur det kan slumpa sig!)
Kul att träffa familjen!
Tack för god smörgåstårta 
och gott fika!
Den här fina vattenkannan fick jag av min storebror
och svägerska, som bor i samma område
som lillebrors familj i Stockholm.
Tusen tack!


Jordgubbar och vita smultron.
Mmmm...
(Och tack för plantan M!)

Båda mina svägerskor är trädgårdsintresserade, liksom jag.
Vi brukar därför ha en hel del att avhandla så här års.
Och så måste man ju gå en inspektionsrunda
i trädgården...


De lyckostarna har en jättefin vit syrenhäck!
Det skulle man ju ha...


Jag passade på att ha min nya klänning från Lindex.
Tog ett mockaband och knöt om den.
(Som vanligt ser jag jättenaturlig ut...
Hmmm...)

Innan vi åkte hem till Födelsedagsfamiljen
så åkte vi till en halva-priset-butik,
som svägerskan tipsat om...
I Loooove Halva Priset!

Oj oj oj, vilka fynd vi gjorde!
Visar en annan gång!

2 kommentarer:

  1. Du ÄR FIN!
    Ska bli roligt att se vad du handlade till halva priset!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Halva priset butiker gillar vi.
    Att det kan vara så kul att shoppa???
    Ser fram emot att se dina fynd.

    Lindex-fynd är inte dumt det heller, du är jättefin och hur naturlig som helst.
    Tack för halloumitipsen, jag tänkte någonstans att man måste kunna hotta upp den på något vis så jag ger den några chanser till så får vi se.

    Nu är det godnatt för mig - en kort arbetsvecka väntar - inte dumt alls!
    KRAM

    SvaraRadera