måndag 30 maj 2011

Halsmedicin


Vilken skön kväll det blev!
Den senaste tiden har väl vädret varit "sådär",
men nu verkar solen komma tillbaka!


Dessvärre var jag inte hemma förrän kl. 19.
(Kvällsmöte igen...)
Men en snabb runda i trädgården blev de ju ändå.
För att titta till.


Kolla vad stora mina "Strutbräken" har blivit.
De har så fin grön färg den här tiden!

E ligger på soffan med ont i halsen igen.
Han har lagt in ett önskemål om chokladbollar.

Visst hjälper det mot ont i halsen...?
Jo. Det skulle jag tro att det gör...

3 kommentarer:

  1. Ge honom lite nässelte också, det hjälper!
    Underbara bilder du visar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. chokladbollar hjälper mot allt:)
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Ha, ha det tror jag definitivt att det gör.
    Listig kille + snäll mamma = bra!

    Vi har haft världens sommardag i dag och jag hade en tanke om att sitta ute hela kvällen. Men det har börjat blåsa och solen har gått i moln så jag sätter mitt hopp till i morgonkväll i stället.

    Skön kväll!
    KRAM

    SvaraRadera