lördag 8 januari 2011

Matt-jakt


Sent i går kväll tog jag tag i att kasta ut julen.
Och plötsligt känns allt annorlunda.
In med rosa tulpaner och ljusare färger!


Där vi bor har vi 2 Ikea-varuhus 10 mil i från oss.
Ett i Linköping och ett i Örebro.
Nu skulle jag ha en speciell matta som var slut i Linköping,
men fanns i Örebro. Alltså åkte jag och äldste killen dit i går.

Måste erkänna att jag blev sur, när jag blev snuvad på det sista
exet av mattan rakt framför näsan på mig.
Fy, så snopet!


Haha, fler bilder på mitt skåp.
Sorry att jag är tjatig, men jag får lätt "favoriter-just-nu",
 och tyckte att det blev fint med lite vårligare färger här.
Så jag tjatar på...



Och så har jag ju faktiskt skruvat fast beslagen nu... :)


Men nu...
ska jag gå ner och laga mat.
Heeela familjen är hemma från handbollscupen igen!

Skönt att ha få ha alla
omkring sig
igen.

3 kommentarer:

  1. Snuvad mitt framför näsan tala om att jag skulle bli sur det är som att gå på rea och man ser någon hålla i ett plagg som man själv tycker är snyggt och man ser hur personen velar ska dom ha det eller hänga tillbaka det....

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland är vill det sig inte som man tänkt, det var nog inte meningen att du skulle ha den mattan. Det dyker nog upp en bättre snart.
    Måste bara säga att du har det så fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha så himla himla fint där hemma. Själv tvångshandlar jag tulpaner i tid och otid. Jag kan liksom inte få nog.

    SvaraRadera