torsdag 21 juli 2011

Mutor


Om man ska få med sig hela familjen de fem milen till
Billbäcks så får man luras lite och säga:
"Är det någon som vill följa med och fika...?"


Fast vad då luras, förresten...?
Det finns ju faktiskt ett fik där!
Så med diverse go´saker härifrån som muta,
så fick mamman gå och kika lite i visningsträdgården sedan.


Billbäcks är en handelsträdgård helt i min smak.
Mysiga miljöer, växter och pynt att köpa.


Och som sagt, så kan man ju fika där också.
Det finns många mysiga platser att sitta och dricka sitt te på!
Inne, ute eller i ett eget litet lusthus, kanske?


Faktiskt så brukar jag inte handla jättemycket här.
Men jag får alltid någon idé med mig hem!




Och med en endaste liten kruka i bagaget var mamman nöjd,
och familjen kunde fortsätta sin resa mot...
...Media-Markt

 (Huu...blä för elektronikaffärer, tycker mamman
Men så himla lägligt att Mio möbler ligger alldeles bredvid...;-)

4 kommentarer:

  1. Hjälp, vad jag har missat!!! Det måste bli ett besök där och som sagt, att locka med fika brukar fungera. Tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jag känner igen mig! Och tänk vad många härliga handelsträgårdar det finns. Jätte fina bilder!
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  3. Att vistas i inspirerande miljöer kan jag leva på länge och faktiskt känner jag inte heller att jag måste HA allting som jag ser. Det är bara skönt att gå runt och titta.
    Sen de där grabbarna... hur ofta har man inte halvtvingat med dem efter lite gnäll och sen när man är hemma igen så erkänner de (om än motvilligt) att det var ganska kul ändå!
    Det ser väldigt skönt och harmoniskt ut på bilderna - ett ställe som klippt och skuret för dig att arbeta på - tänker jag!!!

    Ha en skön fredag kära du.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Man måste vara lite smart.....
    Ha det bra :)

    SvaraRadera