måndag 8 oktober 2012

Älska någon...


I går läste jag ut Gardells bok
"Torka aldrig tårar..."
I kväll går den första delen av filmatiseringen.
 Jag blev verkligen berörd av boken
och vill därför uppmana er som har möjlighet
att titta på SvT1 klockan 21.

Den stannar kvar i mina tankar, boken.
Och särskilt meningen:
"Jag vill i mitt liv få älska någon som älskar mig."

Den stannar kvar hos mig.


Det ska bli så intressant att se
om filmen berör på samma sätt som boken.

Ser fram emot klockan 21.

3 kommentarer:

  1. Kan inte bestämma mig för om jag vill se på tv först eller läsa boken först...hm! Spelar nog in ikväll och funderar vidare :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Ska absolut titta ikväll, är n stor beundrare av Gardell!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. vilket fint taklökstilleben! du är verkligen bra på att få till det – både i verkligheten och sen på bild:) Vi tittade allihopa på tv-serien som startade i går och det var som en dokumentär, samtidigt som det var fiction. Jättebra, ser fram emot nästa avsnitt.
    nu måste jag kila och titta på Hollywoodfruarna, också mina favoriter!
    vi hörs! kram eva-karin

    SvaraRadera