lördag 20 oktober 2012

På hundpromenad


Godmorgon!

I morse hade jag ställt klockan på 7.
Det var alldeles kolsvart ute,
men det är ändå skönt att komma upp skapligt tidigt
och vara i gång när det ljusnar ute!

(Och H gick förresten upp 05.15 för att jobba idag,
så det kanske var för att sympatisera
med honom som jag inte tog sovmorgon...? :-)


Mamma är jätteförkyld
så jag och V åkte till henne för att hjälpa till
med hundarnas morgonpromenad!


Det är en fantastiskt vacker promenadslinga
som hundarna brukar gå på morgnarna.
Jag fotade lite längs vägen.


Duggregn och oktoberdis.
Men ganska fint ändå med alla gula träd!


Och så Djulö Allé i bakgrunden!

Det känns som en bra början 
på den här lördagen!

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga stämningsfulla bilder! Lyckliga hundar som får sådan utsikt på sin promenad varje morgon, inte fy skam det inte!
    Ha en riktigt skön helg!/Titti

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra bilder! Jag var också uppe kl 7:)). Fotbollscup med sonen. Oj, oj vad det regnar...
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jättehärliga höstbilder. Det gula är fint nu.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart vackra bilder! Visst är hösten vacker även om det regnar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilken fantastiskt fin morgonpromenadväg
    Ha en skön kväll och söndag

    SvaraRadera
  6. Helt underbara bilder! Ren fröjd att titta på. Hösten är allt bra vacker. :)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera