torsdag 14 november 2013

Lite renskit...?



Häromdagen fick min man lite renskit av mig.
Ja, han är ju norrlänning,
så när jag gick förbi den här chokladen på Lagerhaus
så kunde jag inte låta bli att köpa den.
Den ser ut som...ja - renskit, helt enkelt!
(Tror jag i alla fall...Jag har inte sett så mycket
renskit i mina da´r...)

Han har inte provsmakat än,
men är den inte god så pryder den väl ändå sin plats
på min kökshylla nu till vintern...?


Jag hittade en annan liten sak också.
I färgaffären!
En jättefin liten fika-bricka.
Typisk bra-att-ha-sak!


Jag gillar mina öppna hyllor i köket.
Det är snyggt att kunna exponera sånt man tycker om.
Nu håller vi ju på att planera för ett nytt kök,
men öppna hyllor måste jag bara hitta en plats för.
Någonstans...


Vårt kök är inte så stort
så det är allt lite trixigt att få till en bra planlösning.
Vi vill ju gärna förändra lite från nuvarande.
Så att det ser lite nytt ut.

(För det är ju så sant som det är sagt
att omväxling förnöjer!)

2 kommentarer:

  1. Haha, lite kul!
    Hoppas det blir bra med köket.

    Själv börjar jag känna mig ganska sugen på advent och jul nu.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så söt påse! Hoppas de är goda :).
    Gillar öppna hyllor.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera