fredag 15 november 2013

Ny golvlampa


Det var då fasligt vilken tid det tar
innan vår beställda fåtölj och fotpall kommer hem!
Nu har det gått fyra veckor, men ja, ja...
...den som väntar på nåt gott...

Fåtöljen ska stå här, 
och ersätta vår gamla Lamino-fåtölj,
 som ska få flytta upp på övervåningen och bli en läsfåtölj
 bredvid bokhyllorna!

Golvlampan är från Ellos.


Ja, ni vet;
Ibland kommer det ju erbjudanden om
halva priset på en vara.
Och då är det ju bara att passa på!
Blev nöjd med denna!


Nu ska jag passa på och gå ut en sväng innan det blir för mörkt.
Jag behöver nämligen lite kottar och pinnar.
Och lite mossa.

(Jodå, och jag är faktiskt 47 år... :-)

6 kommentarer:

  1. Snyggt! Trevligt med lite nytt också. Hur det än är så förnöjer det faktiskt.

    Ja, jag är faktiskt 44 och i morgon hoppas jag på en tur till skogen för lite insamling:)

    Kram och ha en skön fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Snygg lampa. Roligt när man kan fynda.
    Trevlig helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken fin lampa!
    Naturmaterial vill jag också plocka och jag vill till en loppis också. FÅr se till att komma igång i tid imorgon så dagen inte bara rinner från mig.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Som du säger själv, den som väntar på nå´t gott....och kottar och pinnar och mossa KAN man faktiskt ha nytta av lite högre upp i åren, hihi....
    Ha en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg lampa, jag gillar också när de där rea lapparna från olika web butiker kommer.
    Trevlig helg
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Ellos har "spottat upp sig" tycker jag. De har fina saker - som er lampa! Har själv spanat in ett soffbord på rean där.
    Spännande att se vad du kan pyssla ihop med barngrejorna ;)

    Ha en fin helg!
    Kram Tamara

    SvaraRadera