fredag 25 februari 2011

Fröpåselåda


Oj oj oj...redan fredag.

Var det inte alldeles nyss, typ i går (?),
som jag så glatt skröt om en
 "surrealistiskt lång ledighet"...?
Tja, jag lovar, verkligheten är i allra högsta grad i kapp mig nu.

Nåja, bra är i allafall att det går åt rätt håll nu. 
Det är så härligt med ljuset!
Och snart måste väl snön börja smälta undan,
så att den här transportsträckan (vintern alltså) tar slut
och man kan få börja med väsentligheterna i livet!?!
T.ex. att så och odla.


När vi var i Stockholm hittade jag den perfekta
"fröpåselådan" på Granit!
(Ja, nu vet jag ju inte om den var tänkt för fröpåsar,
men jag tycker i allafall att den är som gjord för just detta!)

Granit är en cool affär, tycker jag!
Såna coola affärer har vi inte här
 i den Lilla Staden, där jag bor...;-)

Ha en trevlig fredagkväll allihopa!

1 kommentar:

  1. Javisst, lådan är ju så perfekt i storlek och snyggt också!
    Nu ska vi försöka hinna njuta av helgen innan det är vardag igen, det går med en rasande fart.
    Kram Eva

    SvaraRadera