söndag 6 november 2011

Leka med kottar



Hej!

Det blev en söndag med utepyssel.
Jag var en sväng till skogen och hämtade lite granris, tallris och mossa
och så släpade jag fram mitt lilla zinkbrickbord  (klicka) från Netto.
Gjorde en granriskrans till dörren också,
så nu är det redan vinterfint vid entrén.

Fast nog känns det jättekonstigt att det är så varmt ute...
Jag vet att jag i vanliga fall brukar frysa när det är Alla Helgona,
men i år känns det ju mer som september.

Och alla som känner mig vet att jag avskyr att frysa,
fast ändå - så här varmt känns inte bra!
Så här års, menar jag...



Som vanligt så har jag absolut inga problem med att vara ledig.
För min del så skulle jag lätt kunna vara hemma
ett bra tag till!

Så är det när man gillar att vara hemma och
 leka med kottar...
...som jag gör... :-)

1 kommentar:

  1. Så fint du gjort det. Att leka med kottar blir man aldrig för gammal för ;-)

    I morgon drar allt igång igen men jag känner mig verkligen utvilad efter ett härligt och lugnt lov. Skönt är väl det.

    Ha en fin kväll,

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera