fredag 9 december 2011

Julbord



Hallå Hallå!
Skickar en fredagshälsning till er!
Jag har varit på julbord med jobbet och
 De Allra Bästa Jobbarkompisarna!
För jag har verkligen underbara kollegor!

(Fast hur trevligt det än är,
så var jag rätt snabb att byta om till myskläder
och tycker nog att det var ganska skönt
 att hoppa i dem och borsta tänderna
 när jag kom hem... :)

Och så är man ju -gäääsp-
lite trött på fredagskvällen ;)


Om man tar på sig en svart klänning på en sån här "baluns"
behöver man inte känna att man sticker ut alls...
Nä, inte originellt precis,
men svarta klänningar funkar ju alltid!

I morgon är det äntligen lördag,
vilket jag ser fram emot eftersom H då är ledig 
för första dagen på väldigt, väldigt länge
och det ska bli så skönt att ha hela familjen samlad igen!

Vi hörs!

PS: Apropå gårdagens inlägg:
Jo, jag tog båda dukarna!
Så slapp jag välja... :)

4 kommentarer:

  1. Så fin du är!!
    Och det är rätt, den lilla svarta funkar alltid:))

    SvaraRadera
  2. Bra där! Rätt val! Snygg klänning och som sagt den lilla svarta är aldrig fel :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Hej snygging!
    Att klä sig när man känner harmoni med sin kropp är kul och du är verkligen jättefin i din lilla svarta!
    Men hemma i soffan framför TV:n är det allt bekvämast med något mindre åtsittande. När jag är borta en fredagkväll kan jag skärpa mig och hålla igång men en fredagkväll hemma varar inte till småtimmarna precis - den brukar ta slut vid halv elva någonting.

    Naturligtvis var det smart att ta båda dukarna - för olika humör, stilar och känsla.

    Ha nu en fin lördag med make och barn. Ännu är det två veckor kvar till Jul - goda tider!
    Stor kram
    /Monica :-)

    SvaraRadera