tisdag 2 juli 2019

God lunch!


Här kommer några bilder från Billbäcks plantskola
som jag besökte härom dagen.


Då sken solen från en klarblå himmel,
men i dag är det regnigt och kallt.

Det gör mig faktiskt ingenting just nu -
det finns grejer som måste göras inomhus också,
och det kan vara skönt att bara gilla läget.


Och så tog jag mig tid att göra en jättegod lunch
att bjuda H på när han var hemma en stund mitt på dagen.
Dragonkyckling med ugnsrostad färskpotatis.


Det blev supergott
och det hade nog inte tillagats
om det hade varit fint väder...

1 kommentar:

  1. En riktig liten pärla som jag besöker då och då, bor i Kimstad som ju inte är så längt bort. Käkar lunch och bara myser och handlar alltid något förstås... :)
    / Vendela
    p.s, vid "min" avfart på E4 ligger Löfstad Handelsträdgård, värt ett besök och en fika..

    SvaraRadera