fredag 27 juni 2014

My Precious iPhone...


Förra veckan råkade jag kasta min iPhone i asfalten.
Det gick som det gick - glaset sprack direkt!
Och nu vill jag ju knappt inte erkänna det,
men iPhonen är någonting som jag bär med mig jämt och ständigt
och som jag har otroligt mycket användning av i många sammanhang,
så den vill jag faktiskt inte vara utan
  - My Precious... :-)

Visserligen funkar den som den ska,
men det är inget kul med ett spräckt glas,
så i morgon ska den få åka till iPhone-doktorn!
(Och sedan ska jag försöka att undvika att slänga den i asfalten.)

Nu måste jag bara lägga upp några Vallmo-bilder.
Tyvärr är den snart helt överblommad,
men maken till fotogenisk blomma 
finns väl knappast, eller hur?


Jag tycker att den är helt underbar!


Bara så himla synd...


...att den blommar över så fort!


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar